O autorze:

Przemysław Gerschmann

Od 14 lat jestem związany zawodowo i prywatnie z rynkiem kapitałowym. Pracowałem w kilku międzynarodowych korporacjach, m.in. Deutsche Bank i Citi na stanowiskach analitycznych, doradczych i dyrektorskich. Jestem inwestorem, promotorem edukacji finansowej, absolwentem studiów finansowych i uczestnikiem kursów branżowych…

Brzmi jak nuda? Też tak uważam!

Dlatego w styczniu 2022 w wolnym czasie zacząłem pisać newsletter 52Notatki, który jest o wszystkim co mnie interesuje poza finansami. Znajdziesz w nim lekcje, które wyciągnąłem z najlepszych książek i seriali,  sprawdzone metody poprawy koncentracji i produktywności, jak dbam o higienę myślenia i selekcji informacji oraz jak planuję lata i tygodnie. Dowiesz się dlaczego nie wierzę w wolność finansową, po co od 7 lat piszę dziennik i chodzę sam na kawę o 7:00, jak buduję niezależność, czego nauczyła mnie jazda po torze wyścigowym i trening siłowy oraz co ma wspólnego słoik pełen kamieni z grą w hokeja na zamarzniętym stawie.

I dużo więcej!

Kawa, czytanie, pies - do pełni szczęścia niewiele brakuje


PS: jeśli szukasz artykułów z pierwszego roku pisania 52Notatek to zebrałem je w całość. Znajdziesz je TUTAJ